Sabtu, 16 Julai 2011

masak-masak sendiri, makan-makan sendiri

kenapa tajuk macam ni? Layan dulu lagu ni.



Di tujukan khas buat diriku dan kekasih hatiku yang jauh nun di Lambir..Ratu Lambir katakan..hahahaha.. 

susah jugak nak cari video..

Act aku tengah masak nasi ni, yelah duit takde (duit kurang bukan takde) sebab haritu dah ganti skrin laptop yang hancur lebur dah rm500. Minggu depan ni aku ada seminar di Kuching. Duit tu semua beb. hadoi ai pon.

Act ingat nak wat pinjaman Bank Islam RM40k, nak beli superbike. Nampaknya kena simpan peram dulu cita-cita dan impian tu kerana bank bagitau kena tunggu 1 tahun baru boleh reloan (what da!!). Last2 malas aku nak beli superbike.
bilalah nak beli ni?

Sekarang aku rasa nak ambik lesen keta. Kalau korang nak tahu aku tak ada lesen kereta sebab aku tak suka naik kereta. Ada pengalaman buruk dengan kereta buat aku benci dengan keta. Tapi kerana keperluan, kena juga ada lesen. Nak pegi jumpa awek yang berjauhan dimata tapi dekat dihati..
yey nak beli viva putih !!!

6 ulasan: