Sabtu, 25 Januari 2014

My Review: Pembiyaan Peribadi-i Bank Rakyat 2.31% - 3.32% 2014


Post sebelum ni sy menulis mengenai Pinjaman Peribadi Bank Islam tetapi kali ini sy akan menulis mengenai Pembiayaan Peribadi-i Bank Rakyat. Mungkin ada yang sedia maklum, Bank Rakyat dan Bank Islam ini saling bersaing untuk mendapatkan pelanggan sehinggakan plan Pembiayaan Peribadi bank-bank ini pun hampir sama. 

Cukup dengan itu, mari kita kenali apakah kelebihan Pembiayaan Peribadi-i Bank Rakyat ini:
  1. Kadar serendah 2.31%.
  2. Tiada kos tersembunyi.
  3. Tiada tempoh pegangan (apa kebenda tu?).
  4. Murah, mudah dan terjamin.
  5. Pelanggan sedia ada boleh memohon pembiayaan baru tanpa perlu settle pembiayaan yang sedia ada (kalau loan yang sebeleum ini tinggal setahun ke 2 tahun ke dan anda nak buat loan yang satu lagi masih boleh, kelemahannya pembiayaan menjadi tinggi).
  6. 3 bulan berkhidmat boleh memohon.
  7. Yang pengting "KELULUSAN SEGARA" (sign je terus masuk akaun).
Dokumen yang diperlukan:
  1. Salinan kad pengenalan (standard lah).
  2. Salinan slip gaji terkini (standardlah).
  3. Surat lantikan @ pengesahan jawatan.
  4. Penyata akaun gaji (3 bulan terkini).
Jika berminat, boleh download jadual pinjaman di bawah.


p/s: sy bukan kerja bank. Nak share je jadual pinjaman yang terbaru.

46 ulasan:

  1. Salam cik...saya just nak tau..ni program pinjaman y terbaru di bank rakyat ke...sebab saya perlukan pinjaman untuk perniagaan runcit dan produk kesihatan.

    BalasPadam
  2. Ni yg bulan 1 2014. Tak tahu kalau ada yg baru lagi. Yang ni float tau. Ikot BLR.

    BalasPadam
  3. Ini untuk kerajaan sahaja ke

    BalasPadam
  4. salam... maaf bertanya.. apa mksud floating 2 ye?... adakah nilai pembayaran akn bertambah jika

    BalasPadam
  5. Floating bermaksud boleh bertambah nilai pembayaran jadual bayaran dari nilai asal mengikut keadaan bank negara

    BalasPadam
    Balasan
    1. Askum. Sy pengawal keselamatan kontrak dan bukan swasta. Bagaimana cara untuk buat pinjaman peribadi.

      Padam
  6. Assalam, jika majikan tiada penal dgn bank rakyat masih boleh memohon ker Pembiayaan Peribadi-i Bank Rakyat ini ?

    BalasPadam
  7. Saya pernah buka accnt simpanan asb atau asn Dan saya tak faham ketika itu dan saya tidak masukkan wang simpanan tiba tiba sy dpt berhutang. Dan sy segera mengeluarkan wang yang saya simpan. Adakah nama saya black list kerana sy berhutang rm400.00 jumlah sy simpan rm500.00 dan jumlah pengeluaran saya rm500,00?? Dan di kabarkan saya berhutang automatik rm400.00??

    BalasPadam
  8. Pembiayaan peribadi Bank Rakyat kawasan Perak boleh email detail ke ezuan71@yahoo.com

    BalasPadam
  9. Bank Rakyat memang kegemaran orang ramai apabila datangnya untuk pemohonan pinjaman wang.

    BalasPadam
  10. Saya Risna Susanti, saya menggunakan masa ini untuk memberi amaran kepada semua rakan-rakan saya Malaysia.Who yang telah berlaku di sekeliling untuk pinjaman, anda hanya perlu berhati-hati. satu-satunya tempat dan syarikat yang boleh menawarkan pinjaman adalah JOYCE ROLAND PINJAMAN SYARIKAT. Saya mendapat pinjaman saya daripada mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman sah di internet. Lain-lain adalah semua pendusta, saya menghabiskan hampir $ 1000 dalam tangan palsu pemberi pinjaman. Tetapi kualiti pinjaman memberikan saya impian saya kembali. Ini adalah alamat e-mel sebenar mereka: joycerolandloancompany@gmail.com e-mel peribadi saya sendiri: risnasusanti247@gmail.com. Anda boleh bercakap dengan saya bila-bila masa yang anda mahu. Terima kasih semua untuk mendengar permintaan saya untuk mendapatkan nasihat.

    BalasPadam
  11. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.
    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    dari
    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    BalasPadam
  12. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com

    Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar untuk perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com, There could be many reasons why you need access to some extra cash – from unexpected car or home repairs to paying for your wedding or a special holiday. But whatever you need it for, when you borrow between $5,000 USD to 100.000 USD above.

    BalasPadam
  13. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    daripada

    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    BalasPadam
  14. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    daripada

    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    BalasPadam
  15. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    daripada

    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    BalasPadam
  16. Hello semua orang,

    Adakah anda memerlukan pinjaman 24 jam pinjaman cepat dan boleh dipercayai hari ini 2% kadar faedah. GREG FISHER PINJAMAN adalah salah satu yang terbaik di dunia dan Pinjaman esta Syarikat Menyediakan semua jenis pinjaman.
    Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami melalui e-mel: gregfisherloans@gmail.com
    Kami membayar untuk semua jenis pinjaman, seperti:
    * Pembaikan Rumah
    * Inventor Loans
    * Auto Loans
    * Pinjaman Penyatuan Hutang
    * Garis Kredit
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman Peribadi
    * Pinjaman Antarabangsa.

    Sila tulis kembali jika berminat untuk maklumat lanjut melalui hubungan kami di bawah
    EMAIL: gregfisherloans@gmail.com

    BalasPadam
  17. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    daripada

    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    BalasPadam
  18. Nama saya Lady Rhoda Eny seorang guru sekolah di malaysia berkahwin tetapi suami saya meninggal dunia dalam kemalangan kereta, Saya ditinggalkan dengan tiga kanak-kanak kepada diri saya sendiri untuk melatih, pada 9 Okt 2016 anak saya akhirnya keluar dengan kawan-kawannya untuk pakej hiburan ( Subang Jaya) dalam 3, Jalan PJS 11/11, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia, malangnya brek gagal dan mengalami kemalangan yang teruk yang hampir kos mereka kehidupan mereka, tetapi Allah masih disimpan tetapi anak-anak saya mempunyai kecederaan dan doktor RM20 permintaan. 000 Saya tidak mempunyai, jadi saya memutuskan untuk mencari pinjaman mana-mana tetapi ia tidak berjaya, dan anak saya akan mati, jadi saya mula berdoa kepada Allah untuk membantu saya kerana saya tidak mempunyai satu, I 'ma janda yang tidak membantu dengan pinjaman, saya juga cuba bank tetapi mereka mendakwa collecterial saya sekali lagi, jadi saya pergi melalui internet di mana saya boleh mendapatkan pinjaman, saya berpendapat bahawa saksi pinjaman dipanggil Lady Jane (ladyjanealice@gmail.com) jadi saya melalui e-mel beliau dan dia memberitahu saya saya perlu hubungi En Dangote melalui e-mel (dangoteloangroupdepartment@gmail.com) jadi saya lakukan.

    i telah diminta untuk mengisi borang dan mengemukakan kad ID saya untuk pengesahan, dan kemudian dihantar pulang ke e-mel yang lengkap dan ditandatangani dokumen dan di tengah-tengah malam saya menyemak akaun bank saya, saya terkejut berapa banyak saya untuk permohonan pinjaman itu telah dipindahkan ke akaun bank saya gembira, saya berdoa kepada Tuhan untuk pertolongan dan dia menghantar Mr. syarikat pinjaman. bantuan mr Dangote, anak saya adalah baik dan sihat, terima kasih kepada Jane dan Encik Dangote, hubungi saya melalui e-mel untuk maklumat lanjut dan membuktikan ladyrhodaeny@gmail.com.

    BalasPadam
  19. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
    * Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
    untuk memberi bantuan kewangan kepada orang
    Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

    emel: cashfirmarena@gmail.com


    Selamat sejahtera
    Sir Joel Williams
    FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +601111850392
    Email: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    BalasPadam
  20. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Cindy moore, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai ope n satu peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kita g ive pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, firma dan compani es u n de r Clea a r yang d terma dan syarat difahami . hubungi kami hari ini melalui e-mai l di: (Cindymoore8182 @ gmail com.)

    BalasPadam
  21. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (spiffboss@gmail.com)

    BalasPadam
  22. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Anita Jones, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (anitajones154@gmail.com)

    BalasPadam
  23. Anda dalam apa-apa masalah kewangan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membersihkan hutang anda? Adakah anda akan meningkatkan kewangan anda? Anda adalah orang perniagaan yang ingin mengembangkan syarikatnya. Anda dengan ini diminta menghubungi wira sebenar, amanah dan pinjaman kredit syarikat pinjaman yang berkesan. Saya belajar kedua-dua individu dan kerajaan untuk kecekapan tinggi kami.

    Perkhidmatan termasuk:
    * Pinjaman Peribadi (Secure and Unsecured)
    * Pinjaman Perniagaan (Secure and Unsecured)
    * Pembaikan rumah
    * Pinjaman Pencipta
    * Pinjaman Auto
    * Pinjaman Ladang
    Dll ..

    Sila kembali kepada kami jika anda berminat, melalui (gkfinance01@gmail.com)

    S sungguh-sungguh,
    Daniel
    Gkfinance01@gmail.com

    Tawaran pinjaman 3%

    BalasPadam
  24. Halo,
    Nama saya Marcia Retnawati dari Batan Miroto kota Semarang di Indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi nasihat kepada semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, sehingga banyak peminjam pinjaman di sini adalah semua penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda Wang anda, saya memohon pinjaman kira-kira 100 juta dari seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 6 juta tanpa mengambil pinjaman, mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, saya membayar hampir 6 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman,

    Allah adalah kemuliaan, saya bertemu seorang sahabat yang baru saja memohon pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan apa pun, jadi dia memperkenalkan saya kepada Puan Alicia Radu, dan saya memohon 500 juta, saya rasa ini adalah jenaka dan Penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada menjadi miskin.

    Jadi saya nasihat semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Alicia Radu, melalui e-mel: aliciaradu260@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: Marciaretnawati450@gmail.com

    Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Allah terus memberkati kita semua dan memberikan kita hidup dan kemakmuran

    BalasPadam
  25. URGENT RELIABLE DAN TAMBAHAN KADAR PENCUKAIAN KADAR YANG MENAMBAHKAN SEKARANG.

    Hai semua

          Kami adalah peminjam wang berlesen, kami menawarkan pinjaman cepat dan cepat
    Kelulusan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Kami menyediakan penyelesaian pinjaman undang-undang
    Kepada individu & pemilik perniagaan yang memerlukan TUNAI. Kami
    Memahami tekanan emosi dan mental yang perlu ditangani
    Masalah kewangan semasa menghadapi kehidupan seharian. Dengan fleksibel
    Pelbagai perkhidmatan pinjaman, kami komited dalam membantu anda dengan pinjaman
    Pembayaran balik dengan selesa anda. Jangan teragak-agak untuk menghubungi kami, kami
    Memuaskan pelanggan adalah keutamaan kami yang pertama. Seperti yang kita menghargai semua kita
    Pelanggan, kami mendengar memenuhi keperluan anda dengan memberikan anda kewangan kami
    Bantuan. Untuk maklumat lanjut, hubungi kami melalui e-mel:
    Franklinsloans37@gmail.com

    BalasPadam
  26. Selamat datang,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Cik Cindy Moore, pinjaman anda memberi peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memperoleh pinjaman kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat mengikut terma dan syarat yang difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel di: Cindymoore8182@gmail.com

    BalasPadam
  27. Saya Christian Carlos, Pemberi Pinjaman Swasta yang anda perlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan atau membayar bil anda dan kewangan korporat untuk hartanah dan apa-apa jenis pembiayaan perniagaan. Saya juga menawarkan Pinjaman kepada individu, Firma dan badan korporat pada kadar faedah 3%. Saya memberi pinjaman kepada orang-orang yang berminat yang berminat untuk pinjaman jika menghubungi e-mel ini: christianfinance11@gmail.com

    BalasPadam
  28. Adakah anda mencari dana untuk melunaskan kredit dan hutang? Adakah anda mendapati diri anda dalam sedikit masalah dengan bil yang tidak dibayar dan tidak tahu cara ke mana atau ke mana hendak pergi? Bagaimana dengan mencari firma Konsolidasi Hutang yang boleh dipercayai yang boleh membantu anda mengurangkan ansuran bulanan supaya anda mempunyai pilihan bayaran balik yang berpatutan serta ruang untuk bernafas ketika sampai akhir bulan dan bil perlu dibayar?

    ** Adakah anda dipaksa secara kewangan?
    ** Adakah anda mencari dana untuk membayar kredit dan hutang?
    ** Adakah anda mencari pembiayaan untuk menubuhkan perniagaan anda sendiri?
    ** Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau perniagaan untuk pelbagai tujuan?
    ** Adakah anda mencari pinjaman untuk melaksanakan projek besar?

    Kami menawarkan jenis pinjaman berikut

    * Pinjaman Penyatuan Hutang * Pinjaman Perniagaan * Pinjaman Peribadi * Pinjaman Rumah * Kewangan Kereta * Pinjaman Komersil * Pinjaman Pelaburan * Penyatuan Hutang * Perancangan Perniagaan * Kewangan Pembangunan Komersial * Harta Tanah Gadai Janji * Pinjaman Kredit Buruk * Pinjaman komersial * * Pinjaman pembinaan * Pinjaman kereta, * Pinjaman Hotel * Pinjaman pelajar

    Kami memberi pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% dan tempoh pinjaman 1 hingga 30 tahun untuk membayar balik pinjaman (selamat dan tidak bercagar). Jangan simpan masalah kewangan anda kepada diri sendiri agar anda tidak menjadi tuan hutang atau tekanan kewangan, sebab itu anda harus menghubungi kami dengan cepat untuk menyelesaikan masalah kewangan anda. Ia akan menjadi sukacita yang hebat kepada kami apabila anda stabil secara kewangan.

    E-mel: michelledouglas899@gmail.com

    BalasPadam
  29. Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan? Adakah anda dalam sebarang keadaan kewangan atau adakah anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Dapatkan pinjaman Mampu terjangkau yang akan mengubah hidup anda untuk selama-lamanya, saya Puan kaya prisca pemberi pinjaman pinjaman yang disahkan, kami menawarkan pinjaman kepada sektor individu dan awam yang memerlukan bantuan kewangan dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 3%. Kredit yang tidak dapat diterima, Terma dan Syarat adalah sangat mudah dan bertimbang rasa.Anda tidak akan menyesal apa-apa dalam transaksi pinjaman ini kerana saya akan membuat anda tersenyum. Syarikat kami telah mencatatkan banyak kejayaan dalam penyediaan perkhidmatan kewangan kelas pertama kepada pelanggan kami, terutamanya dalam bidang Sindikasi Pinjaman dan peruntukan modal untuk individu dan syarikat. Kami telah membawa industri-industri yang lebih baik kembali dan kami kembali idea perniagaan yang baik dengan menyediakan dana untuk permulaannya. Kami mempunyai rangkaian Pelabur yang sanggup menyediakan dana bagi apa jua jumlah kepada individu dan organisasi untuk memulakan perniagaan dan operasi.i mahu anda memahami hakikat bahawa saya Puan richards prisca adalah untuk membantu keistimewaan kurang kewangan kembali di landasan oleh Menyediakan semua jenis pinjaman kepada mereka (EG) gadai janji, pinjaman perniagaan pinjaman rumah dan pinjaman kredit pinjaman kredit buruk, pinjaman modal kerja permulaan, pinjaman kereta pinjaman pembinaan, pinjaman hotel, dan pinjaman pelajar, pinjaman peribadi, Pinjaman Penyatuan Hutang, I Saya adalah pemberi pinjaman pinjaman bersertifikat, saya menawarkan pinjaman kepada sektor individu dan awam yang memerlukan bantuan kewangan dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 3%. Kredit yang tidak dapat diterima, Terma dan Syarat adalah sangat mudah dan bertimbang rasa.Anda tidak akan menyesal apa-apa dalam transaksi pinjaman ini kerana saya akan membuat anda tersenyum. Syarikat kami telah mencatatkan banyak kejayaan dalam penyediaan perkhidmatan kewangan kelas pertama kepada pelanggan kami, terutamanya dalam bidang Sindikasi Pinjaman dan peruntukan modal untuk individu dan syarikat. Kami telah membawa industri-industri yang lebih baik kembali dan kami kembali idea perniagaan yang baik dengan menyediakan dana untuk permulaannya. Apa yang anda sedang menunggu untuk kenapa tidak anda cuba, Puan richards prisca Pinjaman dan bebas dari hutang mana-mana pelanggan yang berminat harus menghubungi saya mendapatkan segera pinjaman yang terjangkau yang akan mengubah hidup anda selama-lamanya, hubungi kami asap melalui Richardlegitloan@gmail.com

    BalasPadam
  30. Nama saya Afizah Abdulwakil, saya telah cuba mendapatkan pinjaman dari Bank untuk beberapa waktu sekarang dan bank telah gagal saya berkali-kali sekarang, saya juga cuba mendapatkan pinjaman dalam talian saya berjumpa dengan beberapa pemberi pinjaman pinjaman dalam talian yang berjanji untuk memberi saya pinjaman, Tetapi malangnya saya penipuan wang kecil yang saya miliki, sehingga saya melihat kesaksian seorang Puan Aisyah Taufik tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari seorang Encik James dari James Althouse Finance Firm, saya menghubungi dia terlebih dahulu supaya saya dapat memastikan bahawa Encik James bukan penipuan seperti peminjam pinjaman lain yang saya temui, tetapi saya terkejut dia meyakinkan saya
    Encik James dipercayai dan boleh dipercayai saya menghubungi Encik James dan memohon pinjaman sebanyak Rm200,000,00 pada mulanya saya takut tidak ditipu sekali lagi kerana Encik James memberi pinjaman pada kadar 2% sangat rendah, selepas beberapa jam Pinjaman saya telah diluluskan dan i
    Saya mendapat pinjaman sebanyak Rm200,000.00 yang dipindahkan ke akaun saya dari James Althouse Finance Firm. Saya tidak percaya sehingga bank saya memberitahu saya di mana wang itu datang. Saya sangat gembira saya dapat mendapatkan pinjaman dan saya berkata kepada myslef bahawa saya akan terus memberitahu orang tentang perbuatan baik yang telah dilakukan oleh Mr James untuk saya dan akan
    Mengesyorkannya kepada mana-mana badan mencari pinjaman untuk menghubungi beliau dengan e-mel ini:
    Jamesalthousefinancefirm@gmail.com, anda juga boleh menghubungi saya dengan e-mel saya:
    Afizahabdulwakil@gmail.com dan anda juga boleh menghubungi Puan Aisyah untuk mengesahkan apa yang saya katakan di sini ialah e-melnya: aisyahtaufik23@gmail.com

    BalasPadam
  31. Perlu pinjaman segera untuk membayar hutang anda? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan baru? Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini di e-mel: (oparagerrard@gmail.com)

    BalasPadam
  32. Perlu pinjaman segera untuk membayar hutang anda? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan baru? Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini di e-mel: (oparagerrard@gmail.com)

    BalasPadam
  33. Hari yang baik,
    Nama saya Marcu Dorlca, saya berasal dari Romania. Saya ingin memberi keterangan mengenai peminjam yang baik yang menunjukkan saya cahaya selepas dia ditipu oleh dua peminjam antarabangsa yang berbeza di Internet, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman selepas mereka membuat saya membayar banyak cukai dan mereka tidak memberi saya apa-apa dan Tidak mempunyai sebarang keputusan yang positif. Saya telah kehilangan wang yang saya hasilkan dan jumlah itu (3,000 euro). Pada suatu hari saya sedang melayari internet yang kelihatan keliru dan kecewa, kemudian saya jumpa kesaksian seorang Wanita yang juga ditipu dan akhirnya terikat dengan kredit yang sah dan boleh dipercayai Puan Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) di mana dia akhirnya mengambil Pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian saya ceritakan kepada mereka cerita saya tentang bagaimana saya dirompak oleh dua pemiutang yang berbeza yang tidak lebih daripada memberi saya lebih banyak kesakitan. Saya menerangkan kepada mereka melalui e-mel. Mereka memberitahu saya untuk berhenti menangis kerana saya akan mengambil pinjaman saya dari syarikat mereka dan juga membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya telah menyelesaikan borang pinjaman dan saya telah melakukan semua yang saya telah diminta dan saya telah diberi pinjaman sebanyak 25,000.00 € oleh syarikat yang hebat ini. Di sini saya gembira dengan keluarga saya hari ini kerana ibu Alicia Radu telah memberikan saya pinjaman, jadi saya bersumpah kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya menerima pinjaman saya. Saya fikir orang lain juga menjadi saksi dan pemiutang yang sama. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan? Mohon dan cepat hubungi ibu dengan e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (marcudorlca750@gmail.com)

    BalasPadam
  34. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan Pinjaman segera. E-mel Kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    BalasPadam
  35. Kami bekerja secara sah di bawah Peminjam Wang 1951 yang kami menawarkan pinjaman tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan swasta. Kami akan menyediakan perkhidmatan terbaik untuk anda.
    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan yang sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Tempoh pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun).
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lamakah diperlukan untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh menjangkakan tindak balas awal kurang dari 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    Dari
    Hubungi syarikat kad kredit anda yang diberi kuasa dan berlesen berlesen.
    Bantuan kewangan kepada negara lain.
    Untuk maklumat lanjut dan borang permohonan hubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman web: Thecomloan.com

    BalasPadam
  36. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Mrs.ESTHER ADAM, pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan, Kami menawarkan semua jenis pinjaman dengan cepat dan mudah, pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman rumah, Pinjaman pelajar, pinjaman komersil, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang dan banyak lagi.Adakah anda ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Lihatlah lagi, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda, Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, Syarikat dan syarikat dalam cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat, Tiada cek kredit diperlukan, dijamin 100%. Hubungi kami hari ini dan anda akan senang melakukannya kerana kami berada di sini untuk menyelesaikan semua masalah kewangan anda.
    Hantarkan e-mel kepada kami: (estheradamloanfirm@gmail.com) untuk memohon.

    BalasPadam
  37. Berikut adalah penyelesaian terbaik untuk kebebasan kewangan, membuat tahun anda berjaya dengan melawat perkhidmatan pinjaman christian morgan di mana anda boleh mendapatkan pinjaman untuk memulakan perniagaan impian anda tanpa tekanan dan mendapatkan pinjaman anda diluluskan dalam satu minggu. Adakah anda sedang mencari pinjaman? Atau adakah anda pernah menolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk satu atau lebih sebab? Anda mempunyai tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Kami memberi pinjaman kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Sila hubungi kami melalui e-mel hari ini melalui christianmorganloanservices@gmail.com

    DATA PEMOHON:

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) negara:
    5) Jantina:
    6) Status Perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor Telefon:
    9) Jawatan di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Bilangan Pinjaman Diperlukan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Kadar Faedah:
    14) Agama:
    15) Pernahkah anda memohon;
    16) tarikh lahir;

    Terima kasih,
    Puan Christian

    BalasPadam
  38. Halo,
    Nama saya Yuli dari Jakarta Selatan di Indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi nasihat kepada setiap orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, sehingga banyak peminjam pinjaman di sini adalah semua penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda dari wang anda, Saya memohon pinjaman kira-kira 200 juta dari seorang wanita di Dubai dan saya kehilangan kira-kira 10 juta tanpa mengambil pinjaman, mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, saya membayar hampir 10 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman,

    Tuhan menjadi kemuliaan, saya bertemu seorang sahabat yang baru saja memohon pinjaman itu, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan apa pun, jadi dia memperkenalkan saya kepada Puan Olivia Daniel, dan saya memohon 400 juta, saya rasa itu adalah jenaka dan Penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya selamat daripada mendapat miskin.

    Jadi saya nasihat semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Olivia Daniel, melalui e-mel: (oliviadaniel93@gmail.com)

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (yuliy3531@gmail.com)

    Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita hidup dan kemakmuran

    BalasPadam
  39. Hello
    Saya adalah Aliciana Castelo pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah ia ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman gadai janji? Tidak perhatikan lagi, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami meminjam wang dari orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan penerima dan kami akan sanggup menawarkan pinjaman kepada anda.

    Hantarkan e-mel kepada kami: (alicianacastelo@gmail.com) Terima kasih

    BalasPadam
  40. Dear Sir / Madam, "PINJAMAN SEBELUMNYA SEBAB PELANGGAN DI DALAM HARI 2 HARI. Syarikat Mark Harvey Finance, Komersial dan Pribadi" Pinjaman Perniagaan "Pinjaman Rumah pada kadar faedah 2%. Orang yang Tertanya-tanya hendaklah menghubungi Pegawai Pinjaman melalui E-mel dengan maklumat di bawah: ",
     
    NAMA PERTAMA:.....
    NAMA TERAKHIR:......
    NEGARA: .......
    NOMBOR TELEFON:.....
    PEKERJAAN: ......
    AGE: .............
    SEX: ......
    STATUS PERKAHWINAN:......
    PINJAMAN YANG DIBENARKAN: ......
    PENDAPATAN BULANAN......
    PINJAMAN PINJAMAN: ......
    E-mel: markharveyfinancecompany@gmail.com Terima kasih dan Tuhan Bless,
    Salam

    BalasPadam
  41. HARI BAIK KANAK-KANAK MY MALISIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA saya MENYAMBUNGKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN BANYAK YANG DISEBABKAN JOSE LUIS LOAN SYARIKAT. Saya SANGAT MENJALANKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Ali Sawwa Saya berasal dari bandar sabah
    Di malysia Saya telah berkahwin, saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    Semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    Harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    Kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    Diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    Pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    Sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di Email: (joseluisloans@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    Kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa pinjaman itu
    Syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    Sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (Joseluisloans@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    Hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya.Beliau hubungi syarikat pinjaman JOSE LUIS hari ini dan dapatkan pinjaman anda daripada mereka, Tuhan memberkati syarikat pinjaman JOSE LUIS untuk tawaran pinjaman tulen mereka.
    Pastikan anda menghubungi JOSE LUIS Pinjaman untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.
    .;;

    BalasPadam
  42. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk membetulkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kami berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang terlupakan !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti swasta dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (oliviadaniel93@gmail.com)

    APLIKASI DATA

    1) nama ...........................
    2) Negara .......................
    3) Alamat ......................
    4) Gender ........................
    5) status perkahwinan .............
    6) Kerja ................
    7) Nombor Telefon ...........
    8) kedudukan di tempat kerja .....
    9) pendapatan bulanan ....................
    10) jumlah pinjaman .........
    11) tempoh pinjaman .....
    12) Pinjaman destinasi ..................
    13) Tarikh lahir ........................

    Terima kasih.

    BalasPadam
  43. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan orang ramai bahawa Encik Leonardo Sanchez, pemberi pinjaman pinjaman swasta mempunyai peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan bantuan kewangan. Kami meminjam pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat lain yang dapat difahami terma dan syarat. Hubungi kami hari ini dengan e-mai l: (sanchezloanfirm@gmail.com)

    BalasPadam
  44. Halo,

    Adakah anda sedang mencari pinjaman? Pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang dan lain-lain jenis pinjaman. Adakah anda telah dinafikan pinjaman oleh bank atau institusi kewangan atas sebarang sebab? Cari tidak lebih lagi kerana Allah telah akhirnya membawa bantuan jalan anda. Puan Henrietta Fernando pemberi pinjaman swasta lesen menawarkan pinjaman terjamin kepada perniagaan dan individu dalam kadar faedah yang rendah dan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. Hubungi kami melalui e-mel hari ini untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera.

    E-mel kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    BalasPadam