Sabtu, 15 Disember 2012

My Review: Hobbit

Bagi peminat LOTR, pasti tidak akan melepaskan peluang untuk menonton filem ini. jadi, baru-baru ini aku dan bini aku telah pergi menonton di panggung wayang gambar aka pawagam yang paling best di bumi dan terletak di Miri.

Hobbit bukan Rabbit


Ok, bercerita pasal Hobbit ini. Aku rasa mmg tak rugi untuk ditonton. Kenapa aku cakap macam tu. Salah satunya, cerita ni hampir 3 jam (169 minit) so nak bazirkan duit mmg rasa berbaloi. Tak mcm sesetengah filem yang mengambil masa sejam je (buat habis duit je). Kemudian "feeling" jalan ceritanya memang sama mcm LOTR dulu. So, peminat mmg suka sangat2 benda ni. Aku mmg sangat rekemen cerita ni. So, jangan lupa pergi ke pawagam yang berhampiran anda.

Trailer

Ok bercerita pasal Hobbit ni, masa aku pergi Honeymoon di KL baru2 ni (bulan 11 lepas), aku dan bini aku lalulah Burger King di KL Sentral. Tahu2 jelah Kuching takde Burger King, so aku nak lah try makan di situ. Aku pun berbaris disitu tapi tak tahu nak order ape. Bila sampai part aku, orang tu promote berger "Hobbit". Aku blur, setahu aku "Hobbit" ni Frodo watak dalam Lord of The Ring. Tapi aku malas nk layan, aku cakap mana2lah. So, bila dia promote "Notepad pun aku yer kan saje. Baru-baru ini baru aku tahu "Hobbit" ni cerita main di wayang. Lawakkan?

Notepad "Hobbit" versi Gandalf

p/s: Aku mmg rekemen cerita ni. So cepat2 pergi tengok di pawagam terdekat anda dan jangan lupa dapatkan notepad "Hobbit" anda.

2 ulasan: