Rabu, 12 Disember 2012

My Life: Akhirnya aku dah kahwin :)

Tempat paling tipikal untuk seorang guru tipikal mengambil gambar kahwin


Untuk semua yang belum tahun, aku dah pun berkahwin dengan pilihan hati pada 23/11/2012 (akad nikah) dan persandingan dilakukan pada 24/11/2012 manakala majlis doa selamat lelaki dilakukan pada 25/11/2012. So, hampir 3 minggu jugak aku kahwin. huhuhu. Nak tangok pic lagi, sila scroll ke bawah.


Majlis akad nikah (23/11/2012)
Masa majlis akad nikah, aku langsung tak nervous (hahaha) cuma ada sedikit peluh di tangan yang menyebabkan aku memerlukan sebanyak mungkin tisu untuk mengelap tangan aku. Well, sebelum akad nikah aku sempat lagi main game dan itu sedikit sebanyak membantu aku menghilangkan rasa nervous.

p/s: Bukan aksi gusti tangan


Tok kadi pandang betul ke tak betul. Pura-pura suka (haha)


Majlis Berlulut
Untuk majlis ini, aku malas nak berlulut sekali. so, isteri aku jelah yang berlulut. Aku jadi cameraman je. So Enjoy!!!

Berlulut 1: Tema Penari Arab

Gelek2 lagi. Huhuhu

Berlulut 2: Tema Jawo
Maybe Isteri aku ni tahu yang aku berdarah Jawa disebelah emak, tu yang nak try pakai baju jawo. Ada rupa jawo tak?
wes mangan?

Ok, untuk majlis persandingan akan bersambung nanti.

P/s: Tak sia-sia aku belajar fotografi semasa di UKM dahulu dan dapat A. Hentam saja wpn gambar senget sedikit.

4 ulasan: