Sabtu, 1 September 2012

My Desire: Aku dan Macbook pro

Dah lama gak tak tulis apa2 di blog ni. Yelah, kan beraya di kampung. Bukan kampung xde internet tapi bz melayan dan dilayan semasa hari beraya. Hihi. Ok apa update terbaru?


Baru2 aku telah terbeli Macbook Pro. Tapi bukan aku punya. Orang punya. Kalau korang masih ingat, barangan Apple yang aku beli adalah buah Apple hijau di Servey Morsyjaya. Gurau je. Barangan Apple pertama aku adalah Apple Ipad 2 yang aku beli bulan puasa tahun lepas. Selepas itu iPod Touch yang bukan aku punya jugak. Now Macbook Pro orang punya. hihi.



Bagi aku yang dari lahir hingga ke sekarang menggunakan Windows mmg agak mencabar sebab Apple ni mmg agak terhad kemampuannya (mungkin aku je rasa camtu). Design memang cantik, fungsi pun ok cuma agak terhad (aku pun baru cuba). Maybe selepas beberapa lama menggunakan macbook aku akan mula membenci Acer Aspire ku? Sapa tahu kan. Adakah aku dah jadi iFag? owh nooooooooooooooo...

Next, adakah aku akan menunggu dan membeli iPhone 5?

4 ulasan:

  1. terbayang2---> best mun dpt iphone pas tok yeyayyy

    BalasPadam
  2. Apa punya orang...pakai brand Apple pun dah bangga sgt. Kalau semua orang macam ni, Apple bakal jadi penjajah minda dan wang ringgit yang disukai...

    BalasPadam
  3. Membazir no. 1, tak ada faedah...

    BalasPadam