Ahad, 21 Ogos 2011

ipad 2 dan seminggu lagi nak raya

oleh ladi pini via ipad 2

My ipad 2

Jumaat lepas, aku balik kuching coz adalah hal sikit. Malam jumaat lah baru aku sampai ke kuching. bukak pose dalam bas, makan roti, air mineral dan air milo kotak. Agak kelaparan dalam bas dan tak sabar2 anak balik ke rumah. so, apabila sampai je ke kuching, terus pecut motorsikal hampir dengan kelajuan maksimum. Hadoi.


Sabtu tu mmg aku memang bz. mula2 aku bayar habis motorsikal wave 110r, ambik barang dkt satok (barang ehem2, bayar kad kredit. petang cikit aku keluar ke Spring. Tak sangka pulak Ipad ada ready stok. so, dengan selamber aku pun nak beli. Time nak bayar, aku bagi kad debit Maybank (nak try ni). Sekali pekerja apple tu cakap sorry xboleh detect. Bagi kad kredit Bank Islam, pon sama (aku dah masukkan duit dalam akaun, lupa nak bayar kad je). hahaha. So, terpaksalah aku ambik duit cash. Aku beli Ipad 16gb versi 3G dengan cable VGA. Pekedai tu asyik suruh aku pasang screen protector, aku plak tak nak coz aku tahu Ipad ni pakai Gorilla Glass. kan tahan calar (tahan calar yer, bukan kalis calar).

Petang tu, aku, parent dan adik pg beli barangan raya. Aku plak tak beli coz nak beli dengan kekasih hati. huhuhu. takpe, tinggal 5 hari jer g.

Pagi tadi (ahad), sku naik bas PB pukul 8.30. Sampai ke Sarikei pukul 2.20pm. Terus aku berlari ke teksi. Naik teksi untuk ke terminal express. Nasib baik sempat. Express pukul 2.30pm pukul menyusuri sungai di Sarikei menuju ke Daro.

UPDATE: Helmet Eila hilang di tempat latihan motorsikal ketika menghadiri bengkel L. biasalah dunia ni mmg banyak halangan dan cobaan.

UPDATE: Gambar akan menyusul kemudian

3 ulasan: