Selasa, 22 Mei 2012

Megelli 250, SYM T2 atau?

12 Mei yang lepas, aku sempat pergi ke Miri Bike Fest sebab aku teringin nak tengok motosikal SBK (superbike) secara dekat. Wow, 1st time aku tengok Yamaha R1 secara dekat, R6, ZX6r, ZX10R, Goldwing, CBR1000RR dll tapi yang mencuri hati aku adalah Megelli.

Apa itu Megelli? Menggelikan ke? Geli mat?

Inilah megelli..tadaaaaaa..

Anak siapalah hensem ni



19 Mei 2012 yang lalu, aku terjumpa jugak dengan Megelli di Sibu, warna putih dan lagi mahal dibandingkan dengan di Miri sebanyak hampir RM2000.

___________________________________________________

So, apa itu SYM T2? inilah SYM T2..

Cantikkan? huhu harga tak tahan itu RM16500 (semenanjung)

So, mana yang aku nak beli? Megelli?SYM?

p/s: Kawasaki Ninja kalau coverset macam Megelli mmg terbaik dan pasti laris.

12 ulasan:

  1. lupakan kedua-duanya.. beli aje CBR atau Ninja 250R.. lebih tahan lasak dan sparepart terjamin

    BalasPadam
  2. Kalau design Ninja 250 dan CBR cantik, mmg dah beli. Rupa langsung x menawan.

    BalasPadam
  3. sym ok gop...tpi hargaa ny tinggi sgt..sama mcn cbr je..klau kurang aku dh beli se....

    BalasPadam
  4. tulah pasal. dahlah disini mana nak servis nanti.

    BalasPadam
  5. ala yop x pa pny.ak dh beli
    speed ok jg kira batu

    BalasPadam
  6. Ok ke? Makin berkenan ni nak beli.

    BalasPadam
  7. ok x rugi klu ko beli yop
    minyak jimat gla,

    BalasPadam
  8. dh wat dh ok
    mmber a g tau mcm er6 pny patent

    BalasPadam
  9. Ada link x? Kenapa aku buka name ko masuk google+ ek?

    BalasPadam
  10. bike is ok. sy dah guna yg wrna putih. seat belakang je yg keras sangat. klo nak tukar silincer exhaust, apa model yg blh pasang? ada yg blh bagi tau?

    BalasPadam
  11. Kalau aku suka sym T2... Body naked tp solid...

    BalasPadam